Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Sport

Michiel de Zwijzzzer

2 mei 2018 | 120w | Mien | 1

Wie kent hem niet? Michiel de ongelofelijke Zwijzzzer. Hij zwijzzzt over alles. Niet voor iedereen weggelegd. Mond houden is lastig. Spreken is misschien goud. Zwijzzzen is echter zilver. Slaapverwekkend is het nooit. Zeker de manier waarop. Die is alles bepalend. Je kunt verschillend zwijzzzen. Op zijn Michiel’s natuurlijk. Of kunstmatig niet echt. Met je gedachten erbij. Of gewoon lekker wegdromend.

Zwijzzzend varen ook leuk. Michiel raadt het aan. Op stille kracht varen. Geblinddoekt maar ook gemonddoekt. De wind horen zingen. Blijft een heerlijk gevoel. Stiltes om je heen. Duiken is nog onwijzer. Daarmee bedoel ik gaaf. Onwijs gaaf dat duiken. Zwijzzzend duiken nog mooier. Blinddoek en monddoek af. Zwemvliezen en duikpak aan. Gaan met die banaan. Hoor het water ruisen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »