Schrijf mee!
« »

Communicatie

He’s just a jealous guy

13 augustus 2018 | 120w | Mara Smits | 4

Verhalend je hart luchten op 120W is soms heerlijk!
“Je loopt je kut achterna.â€riep mijn ex-man op een ongecontroleerd moment tegen mij.
Woorden van een laag allooi, maar gezien zijn pijn en frustratie, wel begrijpelijk. Het was vast pure jaloezie. Tenslotte hadden hij en ik de laatste jaren weinig, géén of uitermate slechte sex. Ik kan niet ontkennen dat ik vanaf het eerste moment zeer warme gevoelens voor mijn sneeuwprins kreeg. Al kon ik niet vermoeden dat deze gevoelens, eerst bij vlagen en tegenwoordig bijna dagelijks, in zeer heet zouden omslaan. Voor mij bestaan er vijf belangrijke elementen in het leven: eten – drinken – sex – slapen en humor. Dat alles in willekeurige volgorde. Als een ervan ontbreekt is dat pas kut.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mara Smits of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

12 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »