Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij, Mensen, Natuur

Gestichtyosis vulgaris

12 juni 2018 | 120w | Mien | 1

Je zult er maar last van hebben? Een huid die je knettergek maakt. Dan werkt een olifantenhuid niet meer. Zalfjes al helemaal niet. Pillen? Niet aan beginnen. Krabben? Alleen als ze een goed leven hebben gehad in zeewater. Visjes helpen wel. Dat is pas goud. Lekker aan je tenen laten knabbelen in een betere sauna. Wie durft gaat zelfs even kopje onder in het voetenbad. De echte diehards zogezegd. Degenen die een sinaasappelhuid al hebben overwonnen. Wee degenen die niet op tijd met smeren begint. Ik houd het voort goed bij. Tenen, vingers, ellebogen, zelfs mijn kinnetje krijgt iedere avond een zachte beurt. Mijn hals voelt als een zachte kippennek. Je hoort mij dan ook zelden kakelen. Schoonheidsslaapjes werken altijd.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »