Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen, Sport

Geen thema (2/7)

16 januari 2018 | 120w | Mien | 3

Ik kan niet kiezen. Dat wil niet zeggen dat ik geen thema heb. Om de dooie dood niet. Heeft u het al gehoord lieve lezer. En dan bedoel ik niet het heen en weer. Alsof het weer ook terug kan gaan? Ik dacht het niet. Nee, ik wil het met u hebben over de bananenschil.

Ooit een slippertje gemaakt? Dan weet u precies wat ik bedoel. Wie heeft er nou nooit een bananenschilslippertje gemaakt? Niet liegen! Maar is dat bananenslippertje wel een slippertje? Is het geen pantoffel?

De geruchten gaan, dus geen nieuws, nepnieuws mogelijk, dat kan nog, dat er een speciaal pantoffeldiertje is ontdekt dat bananenschilslippertjes haast onmogelijk maakt. Bij huisartsenpraktijk het Vrolijke Olifantje is het speciale diertje ontdekt.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »