Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen, Natuur

Fris en klaar

16 april 2018 | 120w | Mien | 0

Fris en klaar of op zijn Duits ‘frisch und fertig’. Dat wenst iedere gezonde Hollandse jongen zich. Nederlandse trouwens ook. Ze willen geen Limbo’s of Brabo’s uitsluiten. Laat staan, Friezen, Utrechtenaren, Zeeuwen, Drenten, Groningers en mensen uit Gelderland, Overijssel of Flevoland. Ammenooitniet.

Liefst alles moet fris en klaar zijn uiteraard. Gene zijden en deze zijden. Onderkanten, bovenkanten. Oren, ogen, puntje van de neus. Binnenkanten, buitenkanten. Das Leiden Jungens Westen, Osten, Norden und Süden soll slechts kort en heftig zijn. Kurz und heftig. Geen tijd mag er verspeeld worden. Kostbare noch goedkope. Billig moet het zijn. Billijk.

Daar zijn de meisjes. Ze trekken de neus een klein beetje omhoog. Playing hard to get. Hard gaan de zaakjes sowieso worden. Zeker weten.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »