Schrijf mee!
« »

Communicatie

Avontuur

17 april 2018 | 120w | cora leek | 3

Ik durf het aan. Mijn opponent heeft de uitdaging geaccepteerd. Hij wil mijn sparringpartner zijn. Het zal er hard aan toegaan.
Na het bijwonen van het Boek&Bal in de Schouwburg van Cuijk ontstond het idee. Twee dichters gingen in een poetry battle al improviserend de strijd met elkaar aan. Ze inspireerden mij om ook een writers battle aan te gaan. Mijn uitgever heeft namelijk ondanks gepleegde aanpassingen voor de tweede keer mijn manuscript afgewezen. Dat kan ik niet zomaar naast me neerleggen. Alle research, leuke typetjes en eelt op mijn vingers voor niks?
In een collega-schrijver vond ik een advocaat van de duivel.
Noem het een avontuur of een worsteling. Of een opfriscursus. Alles ten bate van het creatieve proces.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van cora leek of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »