Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Studie & werk

Veterarts

29 maart 2017 | 120w | Mien | 3

Eindelijk heeft Nestel zijn bull binnen. Wat heeft ie gezwoegd op zijn eindscriptie. Maar nu mag hij zich eindelijk dokter noemen, arts, veterarts. Vijftien jaar heeft hij erover gedaan. Maar het loonde de moeite. Wat een vreemde snuiters heeft Frits Nestel onderweg ontmoet.

Neem nu Jimmy Sjoelees uit Kambotnee, zijn eerste proefkonijn. Opgeduikeld tijdens een uitwisselingsprogramma van excellente studenten. Nog nooit had Frits zulke vreemde voeten gezien. Hij was zo verbijsterd dat hij besloot de geaardheid van Jimmy’s voeten te nemen als hoofdobject van zijn eindscriptie.

Dat het zolang geduurd heeft, had alles te maken met het gat in de markt, dat Frits tijdens zijn studie ontdekte. Gat in de voet zogezegd. Schoenen van vlees. Je moet er maar opkomen!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »