Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Mensen, Sport, Studie & werk

Verdwaald in Han

10 mei 2017 | 120w | Mien | 5

Gefascineerd door het lezen van wat Plato, besluit ik de stoute schoenen aan te trekken. En stoute schoenen zijn bij mij echt stout. Laat dat duidelijk zijn. Van leer, roze en nauw aansluitend op kuit én bovenbeen. Strapples laarzen zijn het. En dat is ook nodig. Voor het bezoek dat ik wil brengen aan Han. De grotten van Han om precies te zijn. Ze zijn nat en vochtig weet ik, tot op grote hoogte.

Vandaag vormen de grotten van Han mijn toevluchtsoord. Een toevluchtsoord voor wetenschappelijk onderzoek. Filosofisch onderzoek. Ik wil eens weten of Plato gelijk had met zijn grot. Proefondervindelijk loop ik naar binnen. En ja hoor, ik verdwaal onmiddellijk. Raak totaal ontHand. Shit, dat moet mij weer overkomen!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

10 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »