Schrijf mee!
« »

Communicatie, Eten & drinken, Liefde, Maatschappij, Mensen, Natuur

Notendope

9 augustus 2017 | 120w | Mien | 5

Ik ben verslaafd aan noten. Pinda’s, walnoten, pecannoten, kokosnoten, cashewnoten, hazelnoten, paranoten, pistachenoten, macadamianoten, amandelnoten. Een mix mag ook. Gebrand, gesuikerd, gemarineerd. Borrelnoten. Japanse noten. Heel, vermalen of vloeibaar. Notensap, notenlucht, notentaart. Lekkerrrrr. Via de mond heeft mijn voorkeur. Via de neus mag ook. Intraveneus? Toe maar. In de vorm van pilletjes, no issue.

Het is zo verslavend, notenbrij. Ik lig er soms wakker van. Heb ik nog genoeg op voorraad? Waar kan ik midden in de nacht nog noten scoren? In de nachtwinkel, in een notenbar? Bestaan die? Notenbarren? Een gat in de markt. Een notenshop. Midden in het centrum of dicht bij de grens. Geen probleem. Ik weet het te vinden. Stamgast zal ik zijn. Een notoire notenstamgast.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »