Schrijf mee!
« »

Communicatie, Maatschappij, Mensen, Studie & werk

Mooievaardigheden.nl

2 mei 2017 | 120w | Mien | 2

Eindelijk heb ik dan besloten een website te bouwen. Het heeft heel wat voeten in aarde gehad. Wat daar allemaal bij komt kijken? Jezus! Nou ja, die dan weer niet. Niet bepaald een goede en betrouwbare websitebouwer.

Qua inhoud was ik zo klaar. Iets over mooie vaardigheden. Makkelijk zat. Maar dan? Hoe maak ik een goede website? En waar? Door wie? Want dat staat buiten kijf. Ik heb hulp nodig. Zelf aanklooien met een gratis platform zie ik niet zitten. Geeft gedoe en is niet bestendig voor de toekomst.

De website moet eeuwigheidsduur hebben. Zeker daar waar het mooie vaardigheden betreft. Een goede domeinnaam is heilig én gevonden worden. Ik zet hoog in. Met werving. Mooie vaardigheden zoekt geknipte uitvoerders!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mien of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »