Schrijf mee!
« »

Fictie, Mensen

Hendrik (3) Liefde in het groen

24 april 2017 | 120w | Berdien Blaak | 5

Hendrik is verliefd!
Na een leven lang in nukkige eenzaamheid heeft hij zichzelf bij de kladden gepakt. Er volgde een multi-aspect verbouwing van lichaam en geest, en daarna de zoektocht naar een geliefde Hendrika.
Stad en land, digitaal en life in kroegen, advertenties en mond-op-mond. Alles op alles heeft hij gezet om het gewenste resultaat te vinden. Duizend woorden om liefde op te wekken, duizend onbeantwoorde verklaringen.
En daar stond ze dan toch, ineens, eindelijk.
Midden in de wijde weide, in het net ingezaaide gras, met wapperende haren en flarden van een schort.
Haar knikkerogen en standvastige pose treffen Hendrik als een liefdeskomeet, hij is totaal verkocht.
Woorden zijn overbodig, imponeren is niet nodig. Voor hem alleen deze eenbenige liefde.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Berdien Blaak of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »