Schrijf mee!
« »

Communicatie, Fictie, Mensen

Eerbetoon

11 juli 2017 | 120w | Ton Badhemd | 6

Glimlachend bekijkt ze het item dat haar marketingmanager haar zojuist heeft voorgelegd.
Bij iedere tweede fles cider krijgen klanten een apart cadeau in de kleuren wit, blauw en geel met daarop het logo van haar bedrijf, naast een rode leeuw.

Ze denkt nog vaak terug aan die dag in de tuin van haar ouders’ villa, waar die onbekende vrouw haar zelfbewustzijn had laten ontluiken. Met een simpel cadeautje, een haarband. Ze had erbij gezegd dat ze haar lieve gezichtje niet mocht verstoppen. Die dag heeft haar leven veranderd.

Na de vroegtijdige dood van haar ouders kwam zij aan het hoofd van het familiebedrijf, een cider-imperium. Het marketing-item is een eerbetoon aan die lieve, onbekende vrouw; een kopie van die bandeau.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Ton Badhemd of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

16 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »