Schrijf mee!
« »

Communicatie

De behaatjesbingo

16 november 2017 | 120w | Hekate | 9

Ik weet niet wanneer ze voor het eerst verschenen op 120w. Misschien waren ze er altijd al, maar ik meen dat ze er opeens gewoon waren. Behaatjes, of zijn het bikinibovenstukjes, in vrolijke kleuren. Heeft het iets met borstkanker te maken; of met gelijke rechten voor vrouwen, mannen en transgenders; of is het gewoon voor het zwoele zomerse zicht?
Eerst kreeg ik steeds een groen behaatje naast mijn verhalen. Was ik, ondanks mijn status als veelschrijver, toen nog een groentje? Later verschenen er sexyer kleuren in de kantlijn. Pikant rood. Dan opnieuw groen. Dan fleurig oranje. Hebben die kleuren een betekenis, of is het een loterij? In ieder geval duim ik deze keer voor fuchsia, of appelblauwzeegroen, of stijlvol zwart.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Hekate of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »