Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur, Maatschappij

A dream come true

13 december 2017 | 120w | keesleeuw | 4

Dat wat aan papier is toevertrouwd, reeds is verrezen voor het geestesoog, wordt vreemd genoeg slechts magie door praktische realisering ervan. Gaudi’s droom.

Visie wordt werkelijkheid maar slechts bij bloed zweet en tranen van vele werknemers. Bouwwerkzaamheden op handen voor decennia in verre toekomst.

Terwijl ik schrijf leidt youtube zijn eigen leven, kiest at random voorkeursnummers uit mijn playlist. The Oak Ridge Boys dit keer. “I’m working on a building. We’ll I never get tired, tired, tired working on a building for my Lord. I’m going up to heaven to get my reward.” Noem het toeval.

1886 een idee. Nooit zag Antoni Gaudi de voltooiing van zijn levenswerk. 2026, het jaar van laatste praktische troffel.
Aanschouw het Godshuis, Sagrada Familia

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van keesleeuw of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »