Schrijf mee!
« »

Column, Fictie

Tijgerin

28 maart 2016 | 120w | buitenboek â€  | 9

Een tijgerin behaalde na een slipcursus de zwarte jarretellegordel.
Ze heeft geen poesje om zonder nepleren handschoenen aan te pakken. Haar figuur corrigeert ze met push ups. Zonder stimulator legt ze er dan de zweep op. Ze draagt zelfs eetbare slipjes met open kruis of muntsmaak. Borstenhouders laat ze van kant maken, gluurders gunt ze een doorzichtig excuus. Dagen zonder liefde heeft ze lak aan. Ze was als baby dol op tarzanknuffels. En in plaats van geitenwollen sokken in vijftig tinten grijs draagt ze nette hold-upkousen over haar satijnen huid. Nadat vrienden hiermee een bankoverval pleegden en in de handboeien werden geslagen, trad ze in het klooster.
Waardig draagt ze nu haar maagdelijk zwarte habijt.
Eronder kriebelt wellustig het gordeltje.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van buitenboek of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »