Schrijf mee!
« »

Column

Levja Lancet

24 maart 2016 | 120w | buitenboek â€  | 8

De onvolprezen Levja legde een stapeltje 120w-teksten voor zich neer. In haar hand blikkerde een vlijmscherp lancet. Punctueel als altijd las ze de pennenvruchten na en snoeide waar nodig. Van een door Ewald geschreven tekst restten enkel de puntjes op de i, bij Katie alleen wat punten en komma’s en bij Marlies een onbeschreven blad. Vlindertje73 mocht voortaan alleen nog op haar buik schrijven. Voor Han kwam Levja woorden te kort. VmetdeVork veranderde na haar kritische benadering in VmetdeWrok. Nele voelde zich een misspunt en bij Marlies groeide spontaan een apenstaartje. Irma Moekestorm kreeg de wind van voren. Els leed onder scherpe steken en SF kreeg de vermelding “afgeschreven”. Nyceway_1 transformeerde in één groot vraagteken.
Buitenboek hoopte op een aanhalingsteken.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van buitenboek of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

19 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »