Schrijf mee!
« »

Column, Eten & drinken

Heerlijk helder

5 maart 2016 | 120w | lzzbzzbzzie | 5

De CEO’s van Coca-Cola, Heineken en Jupiler zaten samen aan een tafeltje in de gezellige stationsrestauratie van Amsterdam. Ze keerden weer van een congres. Een bommelding strooide roet in het eten. (Op het congres, niet in de restauratie). Dus waren ze een beetje vroeg voor hun trein. “Drie Cola’s” , bestelde meneer Coca-Cola aan de ober.
Ze praten wat over koekjes en wafeltjes tot baas Heineken drie Heinekens bestelde. Ook die glazen werden leeg geouwehoerd waarop de Jupiler-CEO ook drie Heinekens bestelde. Heineken snapte er niets van: “Dat is een aangename vaststelling: u bestelt Heineken.” “Ach”, zei Jupiler, “ik ben geen groupie van mijn eigen merk! En vooral, het is nog geen middag, dus nog te vroeg om bier te drinken.”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van lzzbzzbzzie of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »