Schrijf mee!
« »

Column, Cultuur, Politiek

Bill Clinton feliciteert Peter Mabelus met Pizzaprijs!

5 april 2016 | 120w | Peter Mabelus | 6

Peter Mabelus, die uit een legioen van pizzakoeriers tot pizzakoerier van het jaar is uitgeroepen in Eritrea, ontving vandaag felicitaties van onder meer Bill Clinton.
Clinton had voor deze gelegenheid het hele Amstel Hotel in Amsterdam afgehuurd, maar Mabelus kwam te laat, omdat hij de avond ervoor ontvoerd was door fans. Clinton zat met een rekening waar zijn voormalige stagiaire Monica Lewinsky twintig jaar voor zou moeten werken.
Na de in eerste instantie afstandelijke eerste contacten (vanaf 2 minuut 20 in de film, zie website), vanwege het feit dat Peter Mabelus gevangen had gezeten op een door IS gekaapt booreiland in de Rode Zee, schijnt later op de dag een hartverscheurende reünie te hebben plaatsgevonden in het hartje van Parijs.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Peter Mabelus of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »