Schrijf mee!
« »

Maatschappij

Linkmiegel

9 maart 2015 | 120w | Mili | 5

De politie hield hem aan voor lokaalvredebreuk terwijl hij zijn pens in zijn broekband perste. Aangekomen op het politiebureau werd hij verhoord. Waarom had hij geweigerd weg te gaan?

Uit ervaring, zo wist hij te vertellen, had hij minstens dertig tot vijfenveertig minuten nodig. Zij had hem slechts tien minuten geschonken waarna zij hem de huid had volgescholden.

Hij had met haar willen praten en een oplossing vinden. Maar eigenlijk, zo zei hij, wilde hij zijn vijfentwintig euro terug. Hij studeerde, al jaren, en zijn gescheiden ouders onderhielden hem. De donatie van zijn vader was substantieel groter dan die van zijn moeder.

De politie informeerde of hij een boete kon betalen. Hij antwoordde lijzig dat dit mogelijk was op afbetaling.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mili of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

16 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »