Schrijf mee!
« »

Communicatie, Cultuur

De Tuinen van Appeltern

31 augustus 2015 | 120w | Werner | 14

Dit weekend trokken we naar ‘De Tuinen van Appeltern’. Het was er zalig. Ik had me er op voorhand wel iets bij voorgesteld maar dit had ik nooit verwacht. Meer dan 200 tuinen in allerlei vormen en maten. Er was voor elk wat wils. Er waren architectentuinen, Japanse tuinen, oerhollandse groententuinen, loungetuinen… Te veel om op te noemen. Vele tuinen hadden ook waterpartijen, vijvers vol met kikkertjes, serres, leuke zithoekjes met allerhande oude meubeltjes om het extra gezellig te maken, pergola’s en overdekte tuinhuisjes. Je kan het zo gek niet bedenken of het was er. We hebben er gepicknickt in de schaduw van een grote eikenboom. Zalig gewoon. Ooit keer ik zeker nog eens terug naar die Tuinen van Appeltern.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Werner of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

7 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »