Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

de menselijke maat

22 januari 2015 | 120w | harrij smit | 4

Tussen allerlei alarmerende berichten in de krant van vanochtend filterde mijn naar de menselijke maat dorstende geest een opmerkelijk bericht. Er zouden vandaag op de befaamde derde pagina van de Britse tabloid The Sun weer blote borsten te bewonderen zijn, nadat er eerder deze week door diverse media was bericht dat het dagblad na vierenveertig jaar gestopt was met de topless ‘Page-3-Girls’.

Nu kunnen een paar blote borsten meer of minder mijn dag niet verpesten, maar mede omdat ik naturist ben kan ik met geen mogelijkheid kwaad zien in het openlijk bekijken van het menselijk lichaam. Want je kunt het wenden of keren maar ik zie dat toch liever dan bijvoorbeeld een Joint Strike Fighter die dood en verderf zaait.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van harrij smit of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »