Schrijf mee!
« »

Communicatie

Akoestiek

13 juli 2015 | 120w | Mili | 6

De zenuwcellen in haar slakkenhuizen waren aan gort gereten. Haar trommelvliezen vertoonden minieme scheurtjes nadat zij langer weigerden mee te deinen op zijn stemorgieën. Het begon met oorsuizen; nadien kreeg zij moeite te bepalen uit welke hoek de bevelen op haar neerdaalden.

Medeklinkers als de k van kutwijf, de d van darm of de h van hoer begonnen te vervagen. Zij raakte in zichzelf gekeerd alsof de woorden haar niet meer raakten.

Daarvoor had zij nog oordopjes geprobeerd die zijn gehate stem slechts filterden maar niet dempten.

De detonatie van de hoog-explosieve lading van haar Glock deed niet onder voor zijn stemvolume. Noch voor hem. Zij gleed weg in een stille wereld, slechts onderbroken door de herinnering aan hetgeen was.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mili of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

10 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »