Schrijf mee!
« »

Communicatie, Poëzie

Vrouwe der Aardappel-In-De-Keel

27 maart 2014 | 120w | Miranda La | 4

Tongbreekster, Patrones der Keelschrapers, Gestamelde der Middel-Oud, Standaard, Nieuw-Hoog-Plat en bij tijd en wijle Algemeen Beschaafd, Muze der Muzen en Aap-Noot-Mies, Verzwaarde der Ambtenaren, Lectrice in Steenkolen van Høken tot Boppe, Mecenas der Grof, Rauw, Hees en Zangerig, Geschreeuwde der Yuppen, Turbo, Liefde, Haat, Straat en Spierballen, Stem van Hart, Volk en Zeemannen, Gezongene der Smartlap, Gehoorde van Roddeltantes, Konkelfoez’rs, Roomboterbabbelaars en Kletskoppen, Gebaarde Moeder van Vak, War en Jip-en-Janneke, Aangeschrevene rond Pella, Herinnerde van Ezelsbruggetje tot Diglossie, Geprevelde per ‘t Kofschip door 121 Kanunniken, ‘t Fokschaap, J. E. Molenaar, C. V. Musvoort en zes Zwabbels, ging over Tongen langs Ogen en Vingers met Oren en Harten, Versprokene bij de gratie Charivarius, Vereeuwigd Verbloemde, in zachte G en rollende R.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Miranda La of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

6 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »