Schrijf mee!
« »

Column

Verzet

23 mei 2014 | 120w | Lijmstok | 4

De onderbuikkrampen die me halverwege de team-dag uitschakelen zijn snel gestopt met een beetje Loperamide. Paar Norritjes erachteraan voor de zekerheid. Onze nationale buikramp Geert lijkt ook een beetje te bedaren. De rustgevende werking van een paar slechte verkiezingsuitslagen op rij begint zijn intrede te doen. Saoedi’s met economische Norrit maatregelen, bumperstickers die niet blijven plakken en partijleden die als dunne kak bij hem weglopen. Oké. Ik heb mijn Freudiaanse anale fase nooit goed overleefd. u leest het goed. En natuurlijk wil ik hier niet met poep smeren om u te krenken. Maar de stank van neo-fascistische blonde halfgoden op zoek naar het nieuwe kwaad, die lucht van verderf en wantrouwen, begint eindelijk weg te trekken. Schijt aan Geert Wilders!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Lijmstok of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »