Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij, Mensen

Uitmuntend

26 mei 2014 | 120w | geertjepaaij | 5

Ze was hetzelfde als die tijgermoeders in China. Ze had het boek ‘Strijdlied van de tijgermoeder’ gelezen van Amy Chua en herkende alles. Ook voor haar dochter geen slaapfeestjes en vrije tijd. Marie-José zat op vioolles, haar rapport moest alleen tienen laten zien. Marie-José had tegengestribbeld.
Toen had ze haar favoriete knuffel verbrand. Maar niets hielp. Marie-José zou het beslist niet redden op school. Ze verbeet haar teleurstelling. Tijgermoeders waren niet voor één gat te vangen. Voor ieder probleem was een oplossing. Ze googelde en noteerde het adres. Ze ging het op een akkoordje gooien. Rutte zou publiekelijk het bestaan van Marie-José erkennen als zijn dochter. Hoezo herenliefde? Voor de dochter van de premier gingen alle deuren open. Een win-winsituatie!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van geertjepaaij of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »