Schrijf mee!
« »

Column, Eten & drinken, Natuur

Tussen regen en de ganges

6 juli 2014 | 120w | Mir | 1

18:58 uur, zondagavond 6 juli. Alleen gegeten. Vandaag weer goed aan het woord gezeten. Trouwens de hele afgelopen week. Voorbereidingen voor een goed doel. De lucht verandert in een donker schouwspel. Takken van bomen zwieren heen en weer. Inmiddels barst de regen goed los. Hopen maar dat kampeerders het droog houden, tenten blijven staan. Ook zowat als iemand ze onder de neus ziet wegdrijven. Inmiddels is donker licht geworden. Hoor ik de wasmachine piepen. Ik bedenk mij dat ik vandaag weinig gedronken heb. De nieren goed droog gestaan hebben. Regen is intussen opgehouden. Ik sta op om bronwater te zoeken. Anders gewoon gemeentepils. Dan doemt rivier de ganges op. Ik kijk naar afbeeldingen. Spoel vervolgens snel het water door.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Mir of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »