Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Pierrot

21 november 2014 | 120w | AnneJo | 15

Zij was zijn Pierrot en Hannes hield van haar. Hij was gek van haar tranen die vloeiden wanneer berichten van schaars geklede vrouwen zijn mailbox vulden. Het zielenvocht over Chantals perzikzachte wangen was de ultieme streling van zijn mannelijkheid, nog meer dan seks.
Op dagen waarop hij onrustig werd van haar dreigementen d’r biezen te pakken, vulden rozen alle vazen in hun huis. Nee, zijn Pierrot kon niet zonder hem.
Hannes glimlachte. Op de keukentafel lag een cadeautje met daarop een brief. ‘Voor jou,’ las hij hardop. Hij opende het pakje en zag de nieuwste editie van Playboy. Vluchtig sloeg hij het open naar de centerfold. Een tissue bedekte Chantals borsten met daarop de geschreven woorden: Droog je tranen, Pierrot.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van AnneJo of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »