Schrijf mee!
« »

Communicatie

Lijdensoord

23 juni 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 2

Vanaf haar keukentrapje keek de moeder van Lieske Vrijmoedt naar haar buurman. Deze waande zich onbespied. Hij kloofde en zaagde berkenhout met ontbloot bovenlijf en glansde van het zweet. De moeder staarde nadrukkelijk naar de zware schouders en gespierde bovenarmen. Lieske, toen nog niet geboren, schopte krachtig in de buik van haar moeder. Deze bleef in alle rust naar buurman staan kijken en voelde iets, wat niets met zwangerschap te maken had, tussen haar benen in haar onderlichaam naar boven gloeien. Haar tuin omringde haar met rijpe zomerpracht. Zij hield de zucht die in haar opwelde gevangen, tot het moment dat ze in de koelte van de bijkeuken kwam. Daar omklemde zij met beide handen de rand van het aanrecht.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »