Schrijf mee!
« »

Fictie

Het keukenparadijs

23 juni 2014 | 120w | jack | 2

Een meevaller bij de Staatsloterij, een sluimerende wens en precies de juiste advertentie in de krant: Uw droomkeuken binnen twee weken geleverd en gemonteerd. Het was wat Lambert en Yvette nodig hadden om samen achter de laptop te gaan zitten. Ze gingen ze naar keukenparadijs. com, waar ze zelf hun droomkeuken konden samenstellen.
Lambert koos voor duurzame, robuuste materialen. “We moeten er wel lang plezier van hebben,” zei hij. Hij koos de elektrische inbouwapparatuur. “Nou jij schat,” zei hij. “Leef je uit. Het is tenslotte jouw keuken, vrouwtje!”

“Hm, mis ik niet iets?” vroeg Yvettes moeder toen ze de nieuwe keuken kwam bewonderen. “Waar is het aanrecht?”
“Nooit meer een vrouw aan het aanrecht,” zei Yvette. “Dit is míjn droomkeuken!”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van jack of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »