Schrijf mee!
« »

Familie

Heenkomen

8 september 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 2

De schuifdeuren beslaan zowel de helft van de voorzijde, als de achterzijde van de loods. De moeder verbouwt met weinig geld de echtelijke woning tot een loods met een betonnen vloer en gaat met haar zoon boven de galmende ruimte wonen. Helaas is hun bovenwoning niet aangepast aan hun beperkingen. De meest simpele handelingen kosten het tweetal zodoende veel tijd, moeite en energie. Moeder blijft vechten om, zolang zij nog kan, voor haar kerngezonde twintigjarige zoon te blijven zorgen. De twintigjarige zoon blijft vechten om voor zijn vijftigjarige kerngezonde moeder te kunnen zorgen. De vijfenvijftigjarige invalide vader heeft elders een beter heenkomen kunnen vinden. De dochter likt de hele dag; dan weer aan haar diadeem, dan weer aan haar kam.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »