Schrijf mee!
« »

Communicatie

Andante Perculatore

3 maart 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 3

Terwijl heet water druppelsgewijs door gemalen en stevig aangedrukte koffie sijpelt, stemmen altviolist en celliste om beurten hun instrumenten bij de piano van Walther van Boerthange thoe Wildervanck, die intussen de te spelen bladmuziek op de standaarden van Thera Pel-Peuët en Gregor George van IJlster-Staveren legt. Met familie en vrienden als gehoor blijft er weinig ruimte voor de uitvoerende musici. Zij drinken koffie en onderhand vult babbelend publiek de ruime huiskamer. Soms sist het koffie-apparaat en ontsnappen er kleine wolkjes stoom. Zij zorgen voor de verspreiding van een gedegen aroma. Walther tikt met de zilveren koffielepel op de vleugel en knikt naar medemusici en het publiek. Dan klinkt via het open raam Dvorak in een zomerse Van Rijckenvorssel- Van Panningensteeg.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

8 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »