Schrijf mee!
« »

Communicatie

Aanslaggevoelig

21 april 2014 | 120w | C.P. Vincentius â€  | 3

George weigert toe te geven dat hij artikel plus verhaal woord voor woord van Trude heeft overgeschreven. Kennelijk ziet George alleen zijn behoefte om te schitteren. Hij ontkent stofmap en USB-stick te hebben ontvangen. Trude vindt in huis alles. George moet alles vragen. Stofmap en USB-stick blijven onvindbaar. George heeft zowel stofmap als USB-stick aan meer mensen uitgeleend. Trude’s verhaal ‘Beenlengte’ verschijnt tegelijk als verhaal van George bij e-zine Druipend Goud en bovendien als verhaal van Trude bij e-zine Thermopylae. Trude heeft als eerste ingestuurd, dat wel. Later meldden zich Karla Ötje, Ernst ten Prooi, Melville Motorboot en Petra Enis bij diverse magazines met Beenlengte. Trude typt in duistere triomf verder. Haar aanslag perforeert het papier, vooral bij de ‘o’.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van C.P. Vincentius of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »