Schrijf mee!
« »

Communicatie, Mensen

Vakantie in Voorbij

1 september 2013 | 120w | harld | 0

Vakantie is voorbij. Maar, wat is vakantie eigenlijk? Je besteedt een aantal weken op een camping, met gelimiteerde mogelijkheden zoals beperkt koken, geen internet, geen TV, geen eigen WC, gezamenlijke douches, etc… Daarnaast zijn je vrienden niet in de buurt en moet je daardoor de tijd doorbrengen met volstrekt vreemden, die precies hetzelfde aan het doen zijn.

Vakantie is een aantal weken zonder de moderne spullen en je eigen vrienden om je heen. En tijdje zonder luxe van je eigen bed en uitgebreide keuken. Een aantal weken ga je terug naar de basis van leven.

Vakantie is een soort van vasten of ramadan, dat door miljoenen mensen met passie wordt uitgevoerd. Elk jaar gebeurd dat weer, net als de zomervakantie.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van harld of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »