Schrijf mee!
« »

Communicatie

Seksperiment

14 oktober 2013 | 120w | unknownskin | 8

Ik heb het experiment van Milgram een beetje aangepast maar het principe bleef overeind. Er zijn personen die denken mij schokken toe te dienen. Die personen hebben enigszins gewetensbezwaren maar willen mij wel een seksueel plezier doen. Ik gil, maar niet zoals de acteur bij Milgram van pijn, maar van opwinding. Gespeelde opwinding. Hoe meer ik kreun en kronkel, hoe hoger het voltage dat mijn ‘weldoeners’ door mijn gevoelige delen jagen. Bij Milgram’s experiment bonkte het slachtoffer op de muur en klaagde over z’n hart. Ik gil om meer. En ik krijg ook meer. Althans, dat denken ze. De mens heeft duidelijk twee kanten. Een satanische en een meer dan goede. Zolang er maar iemand zegt dat het goed is.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van unknownskin of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

11 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »