Schrijf mee!
« »

Mensen

Mijn moedige strijder

15 november 2013 | 120w | JelStein | 10

Vol vertrouwen is zij de operatie in gegaan. Zes uur staat er voor een leveroperatie. Zij doorstaat hem goed en de eerste uren erna lijkt de weg omhoog ingeslagen. Dan blijkt dat haar bloeddruk dramatisch laag wordt door het geleden bloedverlies. Acuut is er een bloedtransfusie nodig. Diverse ondersteunende medicaties hebben een averechtse uitwerking. De druk loopt enorm op, het hart slaat op hol. Zij krijgt een delirium die ze gelukkig zelf herkent. Er komt vocht bij de longen, nog meer medicatie. Na een week treedt er een inwendige bloeding in het achterhoofd op. Ze ziet niets meer. Nadat ze de weg terug naar het ziekenhuisbed op de tast vindt, volgen twee insults. Iedere dissociatie duurt bijna een half uur…

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van JelStein of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »