Schrijf mee!
« »

Fictie

Kikkerliefde

10 juli 2013 | 120w | Defrysk | 6

Twee kikkers raakten verliefd. Toen ze elkaar kusten veranderde een kikker in een mensenman. De mensenman probeerde met zijn geliefde te vrijen. Dit werd opgemerkt door andere mensen, die een spiernaakte man zagen die copuleerde met een kikker. De politie reed met zwaailicht en sirene naar de situatie. De geliefde van de mensenman werd geplet onder het linkervoorwiel van de politieauto. De mensenman werd meegenomen wegens kikkerverkrachting. De mensenman kwaakte bittere tranen toen hij werd verhoord. De mensenman zit nu in een inrichting alwaar hij dag en nacht kwaakt. Kwaakt om liefde, kwaakt om aandacht.

Dus als je kikkers hoort kwaken, denk dan ook eens aan de mensenman die het voor de rest van zijn leven zonder kikkerliefde moet doen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Defrysk of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »