Schrijf mee!
« »

Communicatie, Liefde, Mensen

Gaan!

18 januari 2013 | 120w | UnknownSkin | 3

…en ergens midden in die periode zijn we elkaar verloren. Allebei hebben we de wegwijzers gezien maar met de gedachte dat alle wegen naar Rome leiden hebben we ervoor gekozen alle twee een andere afslag te nemen waarbij de door jou gekozen weg uiteindelijk niet eens in Rome uit bleek te komen. Iets of iemand had jouw wegwijzer overduidelijk gemanipuleerd. Ik heb een poos verdwaasd rondgelopen in dat grote Rome, zonder jou, maar ontdekte hoe heerlijk het wandelen in zo’n grote stad kan zijn, hoe innemend de bezienswaardigheden en hoe uitdagend de doolhoven. En het heeft me meer gebracht dan dat het kostte, ik ben er rijker door geworden, rijper ook. Tegenslagen maken je soms echt sterker. Ik zeg: gaan!

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van UnknownSkin of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »