Schrijf mee!
« »

Fictie

Fotoshoot

13 juli 2013 | 120w | JelStein | 8

“Geweldig! Het is hem. Dit is het definitieve bewijs.” Het rechercheteam staat rond het prikbord met alle bewijsmaterialen. Commissaris Frenk wijst naar de fotokopie van het mailbericht: ”Zend me the money or I destroi everyting”. Hij wijst naar de webcamfoto waarop S. staat: “Die email en deze foto maken de zaak rond.” Zoals gewoonlijk zijn grafoloog Da Vinci en rechercheur De Vos grondig te werk gegaan. Zij kregen het bewijs rond via forensisch psycholoog Nonnentuin. Deze heeft het gedrag van verdachte op internet en op diverse fora in een profiel samengevat. Nonnentuin stelt: “Het gebrekkige Engels bewijst definitief de laaggeletterdheid van deze man. De cirkel is rond.” De commissaris besluit: “Mensen, het net sluit zich. Morgen zullen wij Stolker uitschakelen.”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van JelStein of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »