Schrijf mee!
« »

Column, Communicatie

Contact houden

26 juli 2013 | 120w | newcomm | 2

Na een koele ochtend tussen de Bourgondische wijnranken, gaan we ons aansterken met het uitgestelde petit dejeuner in het leuke pensionetje. Het kan sinds kort WiFi aanbieden via de router van vaste gast Gerard.
Kunnen we mooi gebruik van maken om aan de nieuwe gemeenschappelijke dwangneurose te voldoen, af en toe een vakantiefoto op FB te posten. We doen het graag in plaats van ‘ouderwetse’ kaartjes. En het is een mooie afleiding om de lange bloedhete middagen mee te vullen. Ik zou graag lezen, maar de ogen vallen snel dicht. Een middagdutje doen zou ik ook geen bezwaar tegen hebben, als de temperatuur binnen niet te hoog zou oplopen.
Als we aankomen is Gerard weg. Hij is vanmorgen vertrokken. Waardeloos.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van newcomm of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »