Schrijf mee!
« »

Familie, Fictie, Mensen

Buitenkans

26 juli 2013 | 120w | G.J. van Gisteren | 17

Een wanhopige man, gevangen tussen zijn vuurspuwende vrouw en de dienstdoende stewardess, probeert voor zijn gezin vier stoelen in het vliegtuig, naast elkaar te regelen. Hij is vergeten om plaatsen te reserveren en nu moet een colonne van minstens dertig ongeduldige, geërgerde reizigers lijden onder het echtelijk dispuut, dat over het hoofd van de baliedame uitgevochten wordt. Morrelende vakantiegangers stoken het vuur op met net hoorbare beledigingen aan het adres van de sukkel en zijn ongetemde draak. Tot overmaat van ramp begint het dochtertje van het strijdende echtpaar te jengelen dat ze moet plassen.

Ik geniet van de afleiding, de reikhalzende toeschouwers en de bemoeiallen. Hermes dankend voor dit circus bevrijd ik de zoveelste goedgevulde vakantiebeurs van zijn argeloze eigenaar.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van G.J. van Gisteren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

9 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »