Schrijf mee!
« »

Communicatie

Titel

30 november 2012 | 120w | De Keyser Gèry | 0

Duidingen aan de achterkant van tijd en ruimte – 1984 de dystopie economie – Jan Kuipers 1984 door waterhoentje Maish plaatje bij de eerstvolgende dystopie. Eregasttoespraak kat met Thomas meer dystopie zelfstandig naamwoord een verbeelde plaats of staat in dat alles is Unple… Zeer kort wetenschap fictieverhaal over het wel en wee van een loonslaaf die op zijn vrije dag een… (Belgique Nederland Letzebuerg met) totalitarisme de dystopie discussies worden automatisch na 96 uren gesloten Katwijk zaterdag 10 maart 2012 multigeslacht-auteur Jan Kuipers foto van de auteur heer waterhoentje Maish het is niet meer mogelijk om nog te reageren bij deze discussie. (Kopierecht) de honger spelen dystopie goed stukje voor een loonslaaf, dekker op reis! Ievgueni Zamiatine woordherkomst en woordopbouw maar zolang.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van De Keyser Gèry of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »