Schrijf mee!
« »

Studie & werk

Tijdgenoot

25 april 2012 | 120w | Levja | 1

Tegenwoordig geniet ik van een andere tijd. ‘k Heb iets te voltooien. Wel deel ik woorden en als ik dit heb gecompleteerd, zal het niet alleen een voltooid deelwoord opleveren. Veel op zichzelf staande karakters met zelfstandige naamwoorden. Al deze naam- en werkwoorden vormen een zin en al deze zinnen een verhaal. Aan verleden, heden en toekomst dient gewerkt te worden. En zodoende werkwoorden vormen, die vervoegd zijn in alle tijden. Zowel regelmatig als onregelmatig. Voor dit werk zal ik onnoemelijke naslagwerken naslaan. Immens veel tijd kwijt zijn om een werkwoordelijk gezegde te schrijven; om maar niet te spreken over de werkwoordelijke rest. In de toekomende tijd werk ik zogezegd hedendaags aan het verleden. Heel consistent aan verschillende soorten constituenten.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Levja of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »