Schrijf mee!
« »

Cultuur, Fictie, Studie & werk

Straf

26 november 2012 | 120w | H. Ester | 2

Mijn verkoopcijfers als artsenbezoeker zijn al een paar weken slecht. Ik heb al drie waarschuwingen gehad van de overheid. Vandaag heb ik van het systeem geen opdracht gekregen via mijn I-pad. Heeft dit een relatie met die slechte omzet of is mijn toestel kapot? Ik moet echt werken, anders volgt er een straf, maar waarheen en waarvoor? Het systeem zorgt altijd voor werk. Nu ineens niet meer. De voordeur gaat open, een cyber-ambtenaar komt binnen. Hij formulert metalig: “Als artsenbezoeker bent overbodig geworden. U wordt te werk gesteld in een laboratorium van de farmaceutische industrie.†En vervolgt met: “Vanaf vandaag bent u medewerker van een nieuw testprogramma.†Nieuwe doping producten zullen op mij worden getest. Hoelang ga ik dit volhouden?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van H. Ester of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »