Schrijf mee!
« »

Column, Politiek

Rechtdoor het midden

13 september 2012 | 120w | G.J. van Gisteren | 2

Hoera! Nederland blijft in de euro. Groei is het toverwoord gebleken. 50plus vinden we net zo belangrijk als dieren en GroenLinks is even groot als de SGP. Roemer, Buma en Pechtold zijn veroordeeld tot de reservebank.

Rutte roept, “Bevestiging van ons beleid!” Samsom roept, “Eindelijk bevestiging dat het anders moet!” Ideologisch liggen ze ver uit elkaar of is het schijn? Wat is ideologie onder economische vrienden die de macht zoeken? Geen obstakel voor een formatie.

En de voorspellers? Nog meer dan Sap en Wilders hebben zij deze verkiezing hun geloofwaardigheid verloren. Ze hebben de “Polls” van Nederland niet gevonden en zijn voorlopig exit. Wat rest is wachten op hoe alles verandert in hetzelfde. Nederland lacht als een boer met kiespijn.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van G.J. van Gisteren of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

5 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »