Schrijf mee!
« »

Column, Maatschappij

Pillenwinkels

7 juni 2012 | 120w | Frank | 2

Tot grote frustratie van menig apotheker blijft een apotheek voor velen een gewone (pillen)winkel. Omdat het bij een apotheek over ziekte en gezondheid gaat, speelt privacy echter een belangrijke rol. Dat zou althans zo moeten zijn.

Namen van medicijnen worden niet zelden luidkeels door de winkel gebruld terwijl andere klanten op anderhalve meter afstand ongeduldig op hun beurt wachten. Het blijft me verbazen. Als je er een beetje verstand van hebt, of gewoon een goed geheugen, weet je na tien minuten in de rij alles over je buurtgenoten. Dat de buurvrouw hart- (furosemide en digoxine) en de overbuurman erectieproblemen (sildenafil) heeft.

Als apothekers serieus genomen willen worden zullen ze dat echt moeten veranderen. En stoppen met de verkoop van geurkaarsen.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Frank of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

2 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »