Schrijf mee!
« »

Fictie

OvaMac

21 november 2012 | 120w | Hannah | 2

Sinds het bestaan van OvaMac zijn mensen niet meer afhankelijk van voedsel en water. De interne recycling kent geen afvalproducten en ziekten die verband houden met armoede en welvaart zijn verdwenen. Zonder temperatuurregulering verdragen mensen alle temperaturen die er op aarde te vinden zijn. En tijd kan beter worden gebruikt omdat slapen niet nodig is.
De wereld heeft door OvaMac een ander aanzien gekregen. Er is geen strijd meer om voedsel en water, gezondheidszorg is werkelijk gezondheidszorg en de wereldbevolking kan zonder problemen doorgroeien naar 20 miljard burgers.

Ondanks dit alles wordt de militante beweging steeds groter. Aanhangers menen dat de mens nog maar één stap verwijderd is van het vleesgeworden robotschap. Wat is een mens zonder dromen, zonder verwondering?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Hannah of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »