Schrijf mee!
« »

Column

Hoop doet schrijven

25 april 2012 | 120w | Bob de Visser | 2

Allengs snap ik de commerciële belangen van de schrijfwedstrijd steeds beter. Het is slim van de webmaster van 120w, want het genereert “trafficâ€, zoals dat zo mooi heet in het marketingjargon.

Een stoet van onbekenden passeert de revue. Allen hopend op het winnen van een schrijfwedstrijdje met in het verlengde eeuwige roem.

Velen schrijven duidelijk incidenteel, hetgeen enerzijds te zien is bij de registratie en anderzijds aan het niet zo routineuze formuleren wat een aantal veelschrijvers wel doet.

Ik moet hen teleurstellen. Ik acht de kans groot, dat er iemand wint die geregeld op deze site stukjes post. Onbekend maakt onbemind. Het automatisch herkennen van een vertrouwde schrijfstijl maakt milder en toegankelijker.

Let op mijn woorden. Wie won vorige keer?

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Bob de Visser of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »