Schrijf mee!
« »

Fictie

DE OUDE MAN EN DE OLIFANT (15)

15 december 2012 | 116w | Jozef Faucompret | 0

Het mannetje vertoonde meer dan oppervlakkige belangstelling voor de geur die William meebracht. Betsy vertoonde een gelijkaardig gedrag. Al snel merkte William een animositeit op in de lucht, vooral in de lucht tussen en in de verblijven van Betsy en haar nieuwsgierige aanbidder. Een zware lucht, enigszins vergelijkbaar met de atmosfeer net voordat er een hevig onweer losbarst. Een lucht, hoogzwanger van ozon en electriciteit en van dingen die komen gaan en onvermijdelijk zijn omdat zij zo erg gewild worden. Een lucht hoogzwanger van instinctieve driften.
De dingen die onvermijdelijk waren en erg gewild werden, kwamen er. Niet alleen omdat William en andere verzorgers merkten dat er iets op til was tussen Betsy en de mannetjesolifant.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Jozef Faucompret of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

1 reactie

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »