Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Voor de goedgelovigen

21 mei 2011 | 120w | Peter Pellenaars | 0

“Goedemorgen. Namens de gezagvoerder heten wij u welkom bij wat zich laat aanzien als uw laatste tripje hier op aarde. Wij transporteren u namelijk, en dat mag geen verrassing zijn, naar het einde der tijden. De afgelopen jaren heeft u allen blijk geven van een primitief geloof in zoiets onbenulligs als het feit dat de aarde ten onder zou gaan op een exact gedefinieerd tijdstip. Welnu, laat ons duidelijk zijn, dat tijdstip is inderdaad via visioenen tot u gekomen. Echter we hadden gehoopt dat deze test die we verplicht uitvoeren in het kader van Human Readyness 4.0 op den duur toch gaandeweg minder slachtoffers zou eisen. Goedgelovigheid voert nog steeds de boventoon. Maar geloof ons, het gaat geen pijn doen.”

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van Peter Pellenaars of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

3 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »