Schrijf mee!
« »

Maatschappij, Mensen

Straaljagerpiloot. Of astronaut. Auw

1 juni 2011 | 120w | DuncanHills | 0

Bankier. Wat Dirk Scheringa ooit deed. Lijkt me dus geen flikker aan. De hele dag in je stropdasje mensen belazeren. Ze op basis van onleesbaar kleine letters zoveel mogelijk poten uitdraaien. Doet treurig aan.
Huisarts. Nog zoiets. Goed, je redt mensen, maar in de praktijk komt het neer op thermometers in anussen steken. Je bent dan wel geen drogisterijmedewerker, maar het scheelt weinig.
Parkeerwachter. Of snelwegflitspolitieagent. Hoef ik niks over te zeggen, denk ik. Je opa zat bij de NSB, dus je treedt maar een beetje in zijn voetsporen.

Nee, dan buschauffeur. Dat is gaaf. Je bent dan natuurlijk wel een straaljagerpiloot op amateurniveau, een astronaut zonder ruimteschip.
Maar je rijdt wel mensen naar de kroeg, hoe stoer is dat.

Waarderen en delen

Waardeer je dit stukje van DuncanHills of juist niet? Geef hieronder een en/of deel het met anderen!

soortgelijke stukjes

4 reacties

Reageren

120
Wees geen muurbloem, laat je mening achter!
Houd het netjes. Je hebt 120 woorden. Huisregels.

Heb je dit stukje ook al gewaardeerd?

Geen zin om de volgende som op te lossen? Log dan in! * De CAPTCHA-code is verlopen, probeer opnieuw.


« »